正式上堂已經兩日~
但係就好似過左2個月咁

好忙似的~!上堂冇學習氣氛~~
wt happen~!??
好多野做
…….
邊個可以俾一口氣我休息下!??
我已經冇氣啦~~~
唔想會考~!!樣樣野都好迫~!?

D我怕我做唔黎

已經比以前努力要10~
沒有自己的空間~時間

help~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
別人說:f.4冇咩功課做ga bo!!!

但我返左兩日已經做到我死~~
一返黎做做到1:00~

也做不完
……………………


唔想讀書了!!!!!!!!!!!!!!!
點解咁快就迫到咁緊~~!!!


(或許會覺得我咁快就咁…)
但每堂上都係講會考會考&會考

下年改晒D(miss都唔知點考)
how to carry on!?
成日都講
就像明天會會考!!
wt up!?


 


*********************************


聆聆今日飲完葡萄”色”…
之後話:好多氣ar~!!!
之後我爸話聆聆之前同佢講…
聆聆話佢好鐘意飲【二氧化碳】!!
(becoz佢知氣水有二氧化碳所以有氣~)
kaka….估佢唔到~~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. 我都係ar~~返學就好似度日如年….
    班repearter又超無聊….好辛苦!!~
    我真係想轉校ar!!!!!~~~~

  2. yi_fung says:

    我又唔係無聊同想轉校~~只是很多野做而已~~!!!

  3. Nam_Woody says:

    講到轉校………….
    緊係我最想LA~
    F.4係咁辛苦嫁LA!!
    唉><我又何妨唔係想放棄呢

  4. yi_fung says:

    我唔想轉><><”
    我知辛苦…
    但冇捻過第一日已經開始咁辛苦><“

  5. Anonymous says:

    得閒去下我xanga..對你一定有好多啟發..

  6. Anonymous says:

    我相信倚風是一個成熟的女孩…
    我們身處不同環境有著不同情況要去解決不同ge問題….
    她的壓力來源我相信只有她自己最明白….
    解決不到的問題就暫時不要解決吧!圍著問題打圍卻不是辦法…
    不要想太多,將一齊壓力問題交給神吧!最重要是祈求啊!你必重新得力!
          『我靠著那給我力量的,凡事都能做。』 腓 4 : 13
        『疲乏的,祂賜能力;軟弱的,祂賜力量。』賽 40:29
    Jesus is still the greatest, isn’t he? he’s so relaxing.
     it doesn’t matter if you have pressure of work .
     take it easy.you just can pssibly keep up to date with your father.
    you can be overcome! i believe that you can do it!right?!>.<

Leave a Reply

