真奇怪


 


>真奇怪?兩小時在教會過得就好長,


但在戲院看一套戲就好短?


 


>真奇怪?當禱告時要找一個字都好難,


但與朋友傾談時卻滔滔不絕?


 


>真奇怪?有人覺得讀一章聖經又難又悶,


卻很容易地就看完百多頁的小說?


 


>真奇怪?人人都想在演唱會或在遊戲時坐


在前排,但他們無論如何都會在教會坐後排?


 


>真奇怪?我們要預先兩三個星期被通知教會


的活動,才能安放在自己的時間表?但我們只


需用兩三分鐘就安排好參加其他活動?


 


>真奇怪?我們好困難將從神學到的真理並與


人分享,卻好容易就學到講閒話,甚至是傳謠言?


 


>真奇怪?我們相信在報紙雜誌中講的


每一件事,卻懷疑聖誕的未眼?


 


>真奇怪?人人都想上天堂,卻不願為進


天堂而相信,或做或講任何東西?


 


>真奇怪?我們常常將笑話從電郵傳來傳去,但當


我們要將神的信息傳給別人時,卻要再三思量?


 


>真奇怪?你現在已看完這信息,傳給任何一位你


認為他是你的朋友 假如你不這樣做,你不單會奪


取自己得祝福的機會,同時也奪取別人得祝福的機


會!可能在他們的生命正正需要神?



~**copy by晴晴sd俾我既e-mail~!


 


 


***********************************


 


我想同你講我識【謹慎】呢兩個字~!


你唔需要問我識唔識【謹慎】呢兩個字~!!!


覺得你咁樣講對我好冇禮貌lo…


你咩身份咩地位都好


我好唔鐘意你成日用咁既態度對我ga~u know~?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to

  1. 哈哈~~好大ge提醒呀…thx~~

  2. yi_fung says:

    係ar~!…所以post出黎lo~!!唔使多謝~^^~

  3. lauwingleung says:

    我好鍾意你個段字…..

  4. 你已比我貼了請查看我9月6日ge entry la…

  5. yi_fung says:

    RE: mei~我琴老師=0=”….
    RE:mei 2知道了~~~

  6. yi_fung says:

    RE:良~!!!我都好鐘意~^^!

Leave a Reply

