今日返學啦…!!
冇咩ar…都係咁開學lo!!!


但冇啦啦祈禱既時候
覺得自己今年唔可以再咁懶!!!!
要溫多D(除左考試前)…
同埋要以生命影響生命(我既同學)
仲有讀書係榮耀神ga……


【希望呢D野我今年可以做到啦><”


 


琴日經過青衣城下面個公園
之後冇啦啦聽到D中樂~!!!
我覺得係公園放oD音樂啦


(我唔鐘意聽中樂都覺得真係幾好聽ga…)


之後行埋D去睇啦~~
緊住見到一班著晒底衫既伯伯彈緊
wa…~!!雖然同我捻既唔夾~


但佢地真係好wo….!!!係到夾中樂!!!!


 


p.s.我今年呢班得7個男仔到ja…hahaha~^^!!


      仲有~!!!我已經第4年係14號~!!
      咁即係我5年都會14號班號…kakaka>v<
 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

  1. 哈哈~~到你F.5 ge時候可能有人重讀…咁你就未必都仲係14號…因為我上當年都係咁…

  2. Cm_Z says:

    俾心機呀….我會全考支持你架100%^^

Leave a Reply

