本來捻住今個暑假冇camp


但前兩日去左兩日一夜既camp~!


雖然只係兩日一夜~!!但係好正!!!~


雖然好累但係好正~!!!!


雖然病病地….但係好正!!!!


一齊玩既繩網~糖痴豆~


雲妮姨提出既truth or dare~
令到我地了解左好多大家……


同埋做左我地既突破同父母講【我愛你!
之後仲做左5killer=0=”….扺晒~!!


傾計睇星星傾計….睇日出傾計~!!
最後既獨木舟同哥哥既合作kaka~!!
總之雖然兩日一夜….


但係好豐富~好充足~好開心!!!


感謝主~!!!


 


同一個天空發覺
原來自己真係非常微小~!!


同一個天空下
原來有好多個地方~!!


 


發現左好多野…feel左好多野~!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

6 Responses to

  1. Cm_Z says:

    好AGREE你所講GE每一句野…..
    好感謝神GE安排…
    係幾咁喜出望外

  2. yi_fung says:

    係ar 車人~!我都好agree你>>神既安排!!!喜出望外!!!

  3. 我覺得你XANGA寫ge野好正呀…希望有更多同你傾計ge時候la…

  4. yi_fung says:

    kaka…~!!!thx u~!!我都希望ar~!!!係返黎時船上同你傾計都好開心ar~!!!!>v<“next time要傾耐D ar!!!!!!黑底白間白底黑間…..haha

  5. meiyant says:

    你被貼了…..
    唔明去我板睇下\

  6. yi_fung says:

    但去左都唔係好明wo….tracy~!

Leave a Reply

