星期4…
今日出街等巴士wo…
我等緊巴士既時候隔離有兩個婆婆~
企係我隔離o個個(婆婆A)食完D唔知咩
竟然用把傘黎抹嘴=0=”都幾………
緊住排隊上車啦…
A婆婆冇啦啦係我後面行左去我前面…
咁都算…佢仲同我講>>排隊呀<<咁!!!
緊住仲拉埋係我後面既婆婆B一齊上車~
上到車婆婆A do完百達通行左去但B do唔到~
呀A企左係個樓梯口唔郁等B~
之後ar B話唔坐上面…
咁我企左係到等ar A俾我上去啦…
但ar A落返黎都要撞落我到…=0=””
講真唔係唔想尊敬你…
但ar婆唔係真係大晒ga…..><><><””
…不過係整個過程我都冇出過聲==”
只是”心心”不憤~””””!!!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to

  1. Anonymous says:

    懂得忍耐的人..總會得到好結果的
    今次你ge表現..證明你有充夠耐力去
    抵受另一種更強的憤怒…

  2. yi_fung says:

    wagaga…~~~minemine~你好快wo~>..一post就留多comment~^^~haha…~!!!多謝你~!!!不過真是有點……..><!!!!

  3. laisiumei says:

    嘩!!!!呢兩個婆婆…………都幾掂下wor!!!
    特別係哥個婆婆A,
    竟然可以用把”姐”黎抹嘴!!!!!!!=.=”

  4. yi_fung says:

    really…..=0=”~~
    把傘就像紙巾一樣==””””””””真的….唉~~~

  5. Anonymous says:

    send yr icq no to me….!!!my icq340225353

Leave a Reply

