琴日星期六
教會之後小組時間去左沙灘呀
冇落雨mug又好涼好正>v<”
同細佬同ar昌搵到隻蟹呀…haha
有我成隻手掌咁大…!!so funny~^^~
之後我地燒野食啦
我又有飛知又有瘡都食唔到咩=0=”
但我地玩得咁開心
都真係要多謝幫我地準備野食既所有人~
服務更一流如果唔係我地邊玩得咁放心~


返到屋企哥話我知
架車個玻璃冇啦啦行行下成塊爆左=0=””
感謝神坐個個位既媽媽mug事都冇…!!!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

  1. Anonymous says:

    開心咁咪好lor.
    其實都有賴主安排
    呢個活動比我地..
    落咁大雨都去到 ^^

  2. yi_fung says:

    係ar~!!!個天氣真係好正~!!!神好聽我地祈禱ar~!!!!gd>v<“

Leave a Reply

