星期四


今日同晴晴出左旺角買野…
haha…~!買左隻錶呀…!!!


其實我都有一兩年冇帶過錶啦!!!
本來有隻baby-G既…都帶左10年ga~!!
隻baby-G用左5年先換電ga haha…=0=”
不過第10年佢壞左~!!!!自此我就冇帶過錶lo~
其實我平時都好睇錶鋪ga…
 
不過捻捻下~都要感謝神~!
因為呢排…成日同我出街既人都好鐘意睇錶~
咁我先留意D錶…知邊D特別D^^”
而家買隻錶純白色架~!!!我覺得幾得意>v<”
多謝同我睇錶同買錶…ha>3<”

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. 今日多謝你ar!!~
    如果無你幫我,我都唔知點算!!!!!
    thxthxthx!!^^

  2. yi_fung says:

    唔使多謝…我地頭ma…ha^^”
    唔多唔少都幫到你DD掛^^”””

  3. 純白色ge錶...好特別咁wor...我要睇,我要睇...

  4. yi_fung says:

    haha..>~!!好ar~!星期六帶返去俾你睇ar^^”捻捻下…隻錶同個電話都純白色wagaga>v<

Leave a Reply

