星期二
唔使返學ar…家長日
但係今日要派成績表…=0=”
不過估唔到芬芬(一個miss) 咁好人~!!
haha….聽日結業禮lu….
李倚風班第一名


基元獎勵計劃銀獎


”粗”行優異…..(haha發夢中啦…)



今日去左間野食…
叫左個極難食既野….
臭過臭豆腐….臭得想死~!
緊住問佢可唔可以換過其他野…

佢竟然話得wo!!!!! 哈哈好好人ar!!!!!
how amazing!!??

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to

  1. 嘩……你 xanga 好靚喎~ 不過點解每一行 d 字都黏埋左既 ? 好采我聰明, 搵到留 comment 個制係邊~係喎…..諗到點砌個田字未呀? 哈哈~

  2. yi_fung says:

    係ar~!因為之前D字係好細隻ga係我特登整大佢…所以好迫^^”當然聰明啦你…..個田字唔係我妹估ga咩???我記得我之前都估過不過唔記得左lo=0=”

Leave a Reply

