其實開左個xanga好耐ga la…~不過一路都未用姐…^^”

就黎返學…><“D功課仲未做好
呢個假期好多野發生左….
最近有個fd好唔開心…唔開心得好緊要好緊要…(想死咁__)
一次同佢講電話既時候…冇啦啦有個捻法…
不如為佢祈禱la…人算甚麼?!
本來都唔敢同佢講…不如祈禱ar…becuase我怕佢會爆粗鬧我
((becuase佢唔係一個基督徒))
但最後都同左佢講~點知!!佢話ok wo…!!!!!!!!wa….surprise lo…
祈既時候感覺好怪…maybe…我唔習慣呢種方式掛~!haha~
之後佢話好D wo…!!!!琴日…我收到個msg…
佢話:原來祈禱對我真係有用ga~!!!!!!<<<<勁happi lo
雖然之後又再有唔開心…但佢問我點樣祈禱>v<
g後…佢再打黎…好似第二個人咁!!!!
wa….真係要咁誇!!!!係一把好堅強~好strong~無人可以打倒佢咁
((唔識點形容ar))
原來搵左個有「經驗」既人傾過~~解決左件事~~
so gd~!!我覺得神改變左佢既睇法,令到佢有成長,更新左ar!!!!haha~~
a men…!!真係好正~~~

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to

  1. Cm_Z says:

    咁你就要俾心機喇~~我做組長一定支持你!!

  2. 2fung…我覺得你都好正呀~~

  3. yi_fung says:

    組長仔….ha~多謝你ar~>v<我會ga la…!!!!!~~

  4. yi_fung says:

    haha…thx u so much…薇~你都係…kakaka~^0^

Leave a Reply

